maandag 17 oktober 2011

Mensen op TV

Zat zomaar gisteravond TV te kijken en zag:
Mensen dikke mensen helpen om minder dik te zijn. Je zag iemands hele blote dikke lijf op TV. Waarom liet deze persoon alles van zichzelf zien? In een paar minuten kwam haar hele privéleven op straat te liggen. Foto's van vroeger, over haar manisch depressieve vader die natuurlijk de oorzaak was van haar probleem en dit alles onder begeleiding van aanzwellende vioolpartijen.
Ik zag mensen liedjes van anderen nazingen in de hoop om beroemd te worden.
Ik zag mensen heel hard rondjes rijden in raceauto's. De snelheidsverschillen waren niet eens zo groot, fracties van seconden, maar toch is er 1 elke keer de snelste en de beste en de held.
Ik zag Nederland wereldkampioen honkbal worden.
Ik zag mensen machines maken voor andere mensen in een fabriek.
Ik zag teleurgestelde mensen bij elkaar zitten in een park in New York om te demonstreren tegen iets waarvan ze niet geheel zeker waren wat het was. Ze zaten om de hoek waar veel geld wordt verdiend ('de Walstraat'). Zou het kunnen zijn dat ze een graantje willen meepikken?
Ik zag mensen op vliegveld Schiphol vertrekken en aankomen.
Ik zag mijzelf kijken naar mensen die praten over zichzelf terwijl het over een ander ging.
Ik zag TV.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten